Powered By Blogger

lunes, 13 de enero de 2020

Elvana Gjata. Me tana. Eurovision 2020. Con nosotros.

Ti Kam fal ty me tana
Me tana o me tana
Dashni me fal
O Kush Ka me ma nal?
A ma thua edhe sa
Duhet të pres ty
me të pa
Ta di, dua ta
di edhe sa
Ti kam fal ty me tana
Me tana o me tana
Dashi me fal
o kush ka
me ma nal? (Hey)
Hey, Hey
Shpirt ti më je
Se shpirtim ma jep
në se tinuk je
të gëzoj
a kam arsye?
Vetëm ti je,
Vetëm prej tej
Sytë më shkëlquejne
si miliona y je
Kohën ndale ndale
Të shoj ngadalë
ndale
O më ngadale
ndale
na na na na na
A më thua edhe sa
Duhet të pres ty me të pa
Ta di, dua ta dise sa
Ti kamfal ty me tana
Me tana o me tana
Dashni me fal
o kush ka me ma nal?
(Hey)
Hey, Hey
Shpirt ti më je
Se shpirtin ti ma jep
Se ka di të e netë
Që buza i me thahet
Harroj botën,
më mbyt vetmia
nuk ta bën askush
Ç' ka të bën dashuria
Kohën ndale ndale
Të shkoj ngadale
ndale
O më ngadale ndale
na na na na na
A më thua edhe sa
Duhet të pres ty me të pa
Ta di, dua ta di dhe sa
Ti kam fal tu me tana
Me tana o me tana
Dashni me fal
o kushka me ma nal?
Hey, Hey.

https://youtu.be/PQyXHhB8xMM

No hay comentarios:

Publicar un comentario